HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, August 27, 2010

NUZUL QURAN ;)

kat matrix.. hari rabu malam khamis ade buat ceramah sempena Nuzul Quran nih ..
memang mantapp lah statement ustaz tuh . sape2 yg terase tuh bagus! huhu

semalam hari khamis petang aku dah boleh balek rumah..
huhu tak sangka pulak ayah marah bile dapat tau yg aku sepatutnye tak boleh balek sbb kene dende balek lambat mggu lepas . sorry Ayah.. angah tak sengaja.. kalu nk ikutkan hati boleh je balek cpt.. tapi keadaan tak mengizinkan . kdg2 kene jugak bkorban . n ni je care nk balek jugak . fly fly n awayy ;)

tak sempat pun bebuke kat selayang . sempat berbuka dalam kete jek . mam maggi lak uwh . haha . kenangann ;)

No comments:

Post a Comment