HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, August 27, 2010

hari yg menduga kesabaran

20 Ogos 2010


Aku menghadapi dugaan yg agak berat ..

Aku cuba menahan hati yg saket melihat keputusan kau yg lebih baek dr aku .

Kenape kau? Urghh! Kalu org laen aku boleh terima . tp knapa kau?

ade pun asek bela kau.. “die kn study..”

Oke! Statement buat aku lagi nk marah .

Macam kau sorg je study larh??

macam nak ckp yg aku ni tak study !

Kepale dungga die!

Aku tau la ku study ke tak..

Perlu ke aku ckp yg aku study tdi..

Diam2 dah lah .

Kalu aku tak study.. aku msti dah tnye SEMUA soalan kat kau!

Sorry to say..

Statement kau aku tak leh trime sgt..

Aku tau ape salah aku yg mnyebabkan mrkh aku kurg..

Yg penting bukan sebab aku tak study!!!!!

Huh



N pastu.. ann hwa muncul kmbali lam hdup aku..

Die cube tnye aku pasal Islam..

Aku tak pndai sgt..

Tp aku nk die mndlami Islam..

Aku tak dpt ajar die..

Alangkah ruginye rase…



Pegi bazaar..

Balek dh pkul 7.15 .

& ini mnyebabkan aku tak boleh balek mggu depan..

Tp aku dh bg tau mber n ibu yg aku balek cuti nzul quran nnti..

So, takkan aku tak balek kowt..

Pdulik lak aku..

Aku nk balek gak ..

2 comments:

  1. ko masih contect ngn apek cine tuh ea??
    hehe

    so sweet lahh
    heee

    ReplyDelete
  2. huhu .
    contact cmtu cmtu je .
    tade feel lah nk layan .
    tataw nape .
    mmg aku dah tade prasaan tuk org len kowt .
    tp sayang kat kau je tak hilang .
    haha ;DD

    ReplyDelete