HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, July 31, 2010

seminggu sudah berlalu. KMS, here i come! ;D

SEMINGGU?
lebuh dr seminggu actly.. 22 July 2010 - 1 August 2010 .
huh! tak banyak peristiwe yg aq boleh crite kan..
sbb i've spent all my holiday AT HOME!
Home Sweet Home . Rumahku Syurgaku ;)

Kalau nak ikut kan hati..
nak je keluar.. hangout ngn sesape yg free .
adoi . tp sume busy lahh .
nk merayau sensorang tak best lah .
aku balek nk lepak ngn dorang , tp tak kesampaian .
hmm .

Ape je aku buat sepanjang cuti ni ek?
-hangout time beday Mia .
-hantar n amek adk aku skola .
-kdg2 anta n amek kkak aku keje
-pegi skola sg.Long .
-pegi knduri tahlil rumah Miya .
-online fb dr pagi smpai mlm .
-tido pkul 1-2 pagi?
-30july , aku tido dah pkul 5.30 pagi 31july .

Ape pulak yg aku dapat?
-having best moment wif beday girl .
-merempit , drift . blahh . poyo je .
-jumpe cikgu-cikgu yg pena aja aku .
-jumpe gak Miya akhirnye!
-penuhkan notification classmate aku ! haha . sorry lah beb . ketagih ;P
-lepas gian tido lambat , n bgn lmbat .
-knl ngn boy bgelar Erul @ Kechik 'Chiaki Kazumo' .pahal ngn die? suke btekak ngn aku! grrr
-tau yg sorang abang sangat mengambil berat tentang adiknya wlaupun ego tinggi .
-tetibe aku kene jd ckgu . susa nk caye tp tak mustahil . aja die akaun dalam fb pdhal die tade basic akaun! ATLEAS SEBULAN SEKALI . ohh God . help me...

And now.. hours countdown to go back KMS . besok pagipagi nk nk gerak meninggalkan rumah . huhu . tempat paling selamat aku penah berada ialah RUMAH ku disini . kucing2 ku yg drindu.. jgn nakal2 ye ;(

No comments:

Post a Comment