HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, July 23, 2010

HAPPY BIRTHDAY MIA!!

Sejak SEMINGGU yg lalu..
Aku tnye bad.. nk buad ape utk beday Mia?
Mule2 plan die nk sorok fon Mia mase hari rabu yg nk balek tu .
nk bagi die klam kabut lahh .
tp aku kesian takut die tak dpt nk jwb exam pulak hari tu .
pastu tak tau lahh nk buat ape..
tup2 bile hari rabu tuh..
aku balek bilik dulu lepas exam habis..
tetibe Omey msej aku..
die cakap Mia kene mandi tadi .
hadoiyy.. ruperupe nyee .
sume dak laki kelas aku g siram die ngn air kat dataran kosmik .
dorg tak bg tau punn !!! tak best lah aku tak dpt tengok .
hahah . ;DD


22 JULY 2010
Hari ni beday Mia
Aku, Mia, Omey pegi Times Square .
Aku pegi nek KTM dr Kajang , Omey dr selayang abg die antar , Mia nek Putra dr stesen mane tah .
kteorg jumpe kat KL Sentral . then pegi TS same-same ;)
Acctly Mia ajak ramai kut . tapi sume tak jadik . sengal je sehh .
Nad n Bby demam.. yg laen?? ENTAH .
Kat sane plan nk tgk wayng n maen boling tak menjadik langsung..
Garagara dorg nk shopping sakann .
Aku dah mcm bodyguard dorg..
coz follow jek . hahaa .
Yg takleh blah nye.. dorang ade beli baju baru..
bole pulak time kat surau lepas solat Zohor tu dorg tros tuke baju baru tu .
hadoiyy . naseb lahh aku cool jek ;D



bebear nih la aku n omey bagi mia ;)

Kteorg gerak balek dlm pukul 5.40 .
aku nek KTM beli tiket Kajang tapi aku turun kat Serdang .
heheh . sebab aku nk pegi Jusco balakong amek motor kat kakak aku .
penat sehh nk jalan kaki . kaki aku mlecet dahh .
duyaii .. merempitt lah aku balek tuh .
sampai rumah nk dekat pukul 8 dahh .

^_^

No comments:

Post a Comment