HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Thursday, May 6, 2010

best + siott

hari nie.. dalam pukul 11.30 pagi.. kawasan perumahan aku ade buat checking system TNB . so, kat rumah aku tade current lahh . ape lagi aku kuar la ruma dengan Mak aku pegi Jusco baru bukak kat BMC . memang da tau pasal letrik tade uhh.. so, awalawal lagi da plan na pegi sane .. Tuptup tadi Ara mesej aku die ajak lepak kat JJ tuh jugak . haha . mmg langkah panjang betol la . Aku n Mak aku pegi naek bas . hee . then nanti adek aku balek skola , ayah aku bawak die teros datang ctu.. time nga tunggu bas tuh , tetiba anis muncul kat bustop tuh . ahah .dialog aku ngn  die pown bermule :

ANIS : eh thirah !
ME : ehh kau anis! (tetibe aku cm tjerit siket co excited kot )
ANIS : dah² shut! diam arr . hehe . kau nak pegi mane?
ME : aku nak pegi BMC  .
ANIS : jangan cakap kau nak pegi jumpe Ara??
ME : haha! mmg pown doe . kau pown ea?
ANIS : hehe . tapi aku kejap je .
ME : ouh . (bagos ade kawan .) hee

sampaisampai kat Jusco tuh kiteorg masuk la dalam..teros jumpe Ara . ngn Ara ade lagi due orang ngn die . Razan ngn kawan Razan . ahah . ta sangke jumpe die kat ctu . Then, aku Anis n Ara pegi lepak kat FoodCourt . borakborak . macam la Ara tanye . oya, kesian die tak dapat IPTA . die nak sangat jd PILOT.. tapi belum kesampaian sebab permohonan die dalam bidang tuh pown tak dapat . die dapat FORM6 . tapi die tanak la sbb kene pakai baju sekolah balek n masok lam skolah lagi . ahah . adoiyy . takpe lahh Ara , hope kau dapat ape yg kau nak . Anis pulak die dapat MATRIX n IPTA . die pilih MATRIX coz dekat kowt . dalam pukul 1.30 kowt Anis gerak da . die na pegi Mines meet her boyfiee . ahah . Ara pulak dalam pukul 2 die pown gerak daa . bubye koranggg . Jumpe Lagi ;DD
pastuh aku pegi la merayau² dngan Mak aku . dapat la aku beli baju . hehe . tak lame lepas tuh Ayah n Adek aku pown sampai . beli la ape ape yg patot untuk ke Matrix nanti ;)

bile balek rumah , letrik da ade balek daa ;) aku pown masuk la dalam bilek nak bukak lampu . tapi macam bangsat je lampu bilek aku tanak nyale ! dari ke petang aku cube nk nyale kan tapi tak jugak menyale sampai ke malam . duhh! polarkk gilerr . aku da la balek penatpenat , die carik bale ngn aku  . kalau nak ikut kan ahati akau nih, aku dah pecahkan dah bal lampu tuh . aku ketuk punye ketuk , tanak gak nyale..naseb baek kau tak pecahh lampu.. kalau tak, mampus aku kene maraa . huhuu . wahai lampu, kau ckup bernaseb baek sebab sebaran-baran aku, aku maseh mampu kawal emosi drpd memecahkan kau! kalu ayah or kakak aku dalam situasi macamnih, berderai dah lampu tuh . hahah . untuk menenangkan hati , aku tak bercakap n baring je atas katil buat bodo . n Mak aku la yg cukup bersabar pegi amek tangge , n menyale kan lampu tuh dengan tempoh yg tak lame la . huh . lege jek . terima kasih Ibu ;)

No comments:

Post a Comment