HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Tuesday, May 4, 2010

I'll Miss You ;)

. jiwa remaja yg bakal melangkah ke dunia baru .

semenjak aku dah berhenti keje nih , aku da mule dok teringat kat kawankawan aku yg AKAN aku tinggalkan . entahlaa . tetibe lak rase sayu je nk tggalkan dorang.. padahal aku akan tinggalkan family jugak..tapi takde pulak aku rase cmtuh(teruk gak aku nih) . tapi kawankawan aku... hmm.. yelah..bile aku keje, aku masih berjumpe dengan dorang.. walaupown tak selalu tapi kire mseh brpeluang la lepak ngn dorang . tapi nanti..masing² akan smbung belajar.. susah nk jumpe dah .
aku akan RINDU korang ;)


 . UHUIcommunity . 
korang laa huruhara hidup aku . walaupun korang la yg paling huruhara bagi aku..tapi korangg dbest! . law nak ikutkan..ngn korang la aku paling slalu lepak.. ngn mber laen mane ade sgt . jumpe2 cmtuh ade laa . gile gile korang akan sentiase aku ingat . n jase baek korang trime aku dlm community nih akan aku kenang smpai bile bile . thanx a lot!


 . 9A'S TOWARDS TOGETHER .
lamenye kita tak jumpe .. ade pown juz jumpe Humai ,Ara ,Aidil , Anis ,Aten.. tu pown bukan selalu . sume pindah kan? rndu nk dengar suara jerit Ara.. nk tengok hasil kretiviti Aidil depan mata .. gelak tawa Mira n Lily.. gedik2 Aten gitu.. mende merepek yg Anis salu crite.. n d last one.. ANISAH yg aku selalu rindu.. bile la ku boleh jumpe kau . tersangat la rindu . bole menanges aku kalau dapat jumpe ko nisahh . aku tau life ko kat Melaka tersangat la perit.. aku dokan kebahagian akan datang untuk kau . kuatkan semangat n go on ur life..
miss u all girls !



 . SULMIYAjasnin .
kawan senang susah aku sejak aku kenal die . walaupown care hidup kite berbeza.. tapi citerase kite banyak yg same .. since aku kenal kau.. macammacam yg kau buat aku berubah . sbb kau jugak keyakinan diri aku btambah . padahal sblum aku kenal kau..memang aku pendiam n tak pandai nk backup diri sendiri coz aku takde selfconfident . bile kau wujud lam hidup aku, aku jadi berani coz banyak jugak minat kite yg same . sumtink yg buat aku takde confident is fizikal aku . yelah aku tak cantik,gemok laa.. tapi ko tak pandang rendah pown.. n aku dah boleh anggap itu satu kelebihan aku . aku tak pedulik pe org cakap..aku dah kenal diri aku..inilah istimewanye aku . korangg ade? haha . aku tau..ramai yg nampak perubahan aku kan? tapi korang diam je..nyway thanx kepade yg menerima prubahan aku . aku takkan lupekan kau Miya ..thanx 4 everythings bebeh.. i'll miss u babe.. iloveyouu babe!



. FIKRIjamal .
kawan a.k.a skandel aku..  Fiqq..pasniy mesti aku rindu kau . bile aku dok tringat yg ko kate nk duk kat JB tuh.. aku terase sangat mcm kite dah trpisah.. mane tak nyee.. sblum niy.. aku sentiase ngn ko kalau g mane2 pown . kalu ko takde msti aku rase kurang n tak bestt . even aku penah bocorkan rhsie ko mule2 dulu..sorry laa tapi ko nk jugak citer probs ko kadang2 tu.. hmm.. n ko jugak la orang first yg aku nk story probs aku dr A to Z .. sbb aku percyakn ko.. mungkin mudah aku nk prcaye org..tp bukan mudah untuk aku luahkan masalah aku kat orang.. kau banyak tolong aku.. thanx 4 everythings dude .. sayangg ko wehh . akan ku rindu dikauu !

**MIYA & FIQQ..thanx coz blanje aku beli baju tuh auw.. i'm lovin it ;D



 . AFIamsyar . 
kawan , bestfriend , ex aku yg sentiase aku ingat . prangai ko mmg laen drpd yg laen . tak kire ape ko dah buat kat aku . tak kire ape aku dah buat kat ko . mungkin ko dah pandang serong kat aku or watever yg ko nak pikir pasal aku.. ape yg aku tau.. name ko sentiase ade dalam pale otak aku . aku tak tau macam mane nk hilang kan.. n law boleh aku tanak kehilangn ko lagi . watever matter happen.. aku nak kite tetap kawan smpai mati.. tak kesah la jumpe ke tak.. yg penting kite masih kawan.. jangan la putuskan lagi persahabatan kite . aku tak sanggup lagi dah . please.. aku mintak satu nih je..aku tak harap pape lagi dahh . aku sentiase doakn yg terbaek untuk ko . peace yaw!
i'm always miss n love u dude!

KAWANkawan aku yg laen.. mber SKSS 2004.. yg pernah kenal aku.. yg pernah jadi kesayangan aku.. akan ku RINDU korangg semua .

SEMOGA KITA BERTEMU LAGI ;)
( hope² reunion akan datang akan menemukan kita semua bersama )
 
SEKALI korang baik dengan aku ,
SEJUTA kali aku baik dengan korang ,
SEKALI korang jahat dengan aku ,
SEBOLEH mungkin aku cube maafkan korang .

^_^

1 comment: