HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, May 8, 2010

bowling ;)

YEAHH!!
hari nie aku menjejakkan kaki kat tempat yg da lame aku tak pijak .
. Mega Lane ,Endah Parade .
tempat aku belajar boling.. n tmpt yg aku banyak menghabiskan mase ngn maen boling .
huh! da lame benar tak ke situ .
bukan saje ke situ , tp tmpat boling laen pown aku da lame tak jejak kan kaki .
bola boling ku kat rumah pown da berhabok!
huish . malasnye nk clean up . haha
walaupown tak maen boling tadi..
tapi dapat jugak menjejakkan kaki kat tmpat tu .
RINDU sehh .

2 comments: