HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, May 15, 2010

Minggu yg Penat!

10 May 2010
Ayah ku memandu dengan selamat ke Kolej Matrikulasi Selangor .
Lalu pondok guard , kene tahan . amek nombo giliran daa..
Pegi Dewan Andromeda, tggu nombo kene panggil .
Bile da kene panggil, masuk dalam 1 bilik ni amek Buku Dokumen n Borang Perjanjian .
Pegi bangunan pentadbiran pulak daftar n dapat Slip Pendaftaran .
Pegi blok asrama pulak , amek kunci .
Dapat t-shirt KMS, cadar, sarung bantal, tudung, air mineral .
Serah Senarai Semak Pendaftaran .
n last skali amek gamba untuk buat Kad Matrix .
Pkul 4.30ptg family aku beransur pulang .
5.00ptg pegi dewan lagi ade taklimat .
Balik dr dewan cepatcepat pegi mandi .
pastu ke Surau solat Maghrib n Isyak .
pukul 9.00 mlm ade taklimat lagi ..
...............................................................................


PAGI
huh . lege bile dah ade kat dalam matrix nih . dalam minngu orientasi nih memeng penat giler . aku nak list kan aktiviti aku sepanjang minggu tu memang panjang berjele lahh . malas nye nak taep panjang2 sbb penat tak hilang lagi nih . mate bengkak je tak cukup tido . hadoiyy . mane taknye..  tido dah nak dekat pkul 2 pagi..tp bangun plg lmbat pun pukul 3.50 . bape lame je aku tido? giler kaww . kalo tak bangun awal tak mandi la ku jawabnye . haish . ta suke ta suke . pukul 5pg da kene gerak g surau . tersengguk-sengguk aku kat surau . pastu 7pg senaman pagi pulak sampai . then,sblum pukul 8pg dah kene balik bilik utk tuka baju kurung coz pkul 8pg da start aktiviti dalam dewan . banyak betul taklimat dorang .

TENGAHARI
rehat,solat Zohor ;)

PETANG
mule pukul 2ptg da masuk dewan balek . tp hari Rabu jek pegi kelas Tutorial coz program ngn mentor . pukul 4 da kene pegi surau solat Asar . pastu tukar baju, pegi Astaka(padang track) ade riadah . pastu pukul 6.30ptg balik bilik , mandi .

MALAM
pkul 7 dah kene ade kat surau . solat Maghrib n Isyak . teh pegi dewan lagi . taklimat macam2lahh . malas nk list out . sampai pkul 11 lebih baru balik blok . huh . penatpenat . tp bukan dapat masuk bilik terus , tambah lagi taklimat ngn akak2 fasilitator . naseb baek akak2 comel . haha . dapat masuk bilek lbih kurg pkul 12 lebih jugak la kot . masuk bilek bukannye dapat tido terus.. nk kene basuh baju dulu . kalau tak..bile lagi? dah la mggu nih takde banyak mase . sume nk kene rushing . bile da baring atas katil bukan bole terus tido. golek kiri,golek kanan..tak jugak dapat lelap . huh . nk dekat pkul 2 baru bole tido . SENGAL!
...............................................................................


BLOK ASRAMA
kat sisni ade 3 blok asrama pompan . 2 blok asrama lelaki . sume ade name sendiri . asrama pompan ade VEGA , POLARIS , MYRA . asrama laki ade CONAPUS n CAPELLA . blok aku Polaris . kiteorg ade trademark masing2 .
CONAPUS - AUUMMM!!
CAPELLA - BESARR PUNYEE!!
VEGA - GEGARR!!
MYRA - PSSST~ BRRRR! (iklan cocacola)
POLARIS - HUGA!! WE R THE BEST ;)
.................................................................................

POLARIS , T4 . 25

tuh la alamat asrama aku . haha . ade sesape nak datang betandang?
jemput , jemput . ;D
dalam satusatu bilek tu ade 4 katil .
so, 4 org la penghuni satu bilek tuh .
. Fara , Yanti n Wany .
dorang la roomate aku .
macam2 pe'el dorang nih .
FARA
YANTI

tapi naseb baek giler2 dorang aku bole masuk .
hahah . kalau tak?
menyendiri la aku jawabnye .
ohh tidakkk .
akan merumitkan khidupan aku kat situ nanti .

................................................................................

PRAKTIKUM A1P2

praktikum tu ape?
hehe . nih la die kelas aku  A1P2 .
praktikum tu just istilah kelas kat matrix nih .
mengade kan? ahah .
Syam , A'an , Hafiz , Nik , Khairi , Badri , Abu
Ekin , Mia , Mira , Shu , Alia , Anan , Eika , Azimah , Syahira , Fatehah , Afiqah , Amalina , Aishah
n ramai lagi . aku tak bape ingat sume . hee
dorang sume 30 org .
baru2 lg..mane aku nk igt sume .
so far , dorang ok la ;)




P/S ; belum habis upload story . ahah
nak tgk gmba?fasi yg amek .
tengok sini

No comments:

Post a Comment