HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, May 22, 2010

Kau Lagi Gile la Bodoh! *marah aku nih

FATEHAH NAJWA
haish! sumpah kau GILE!
aku tak carik pasal ngn ko ,
ko pahal nak over BABI?!
JAHANNAMM!

***kpd pembace2 blog aku , harap maaf kalu aku tak sensored kan carotan aku . sebab aku GERAMM sangatt!

acctly roomate aku nih , farah..
dia ade citer kat aku pasal ex-bf die n gf ex die tuh .
Gf ex die tuh mulot cam puake!
laen org cakap.. laen yg die g sebar kan org laen .
bodo tak bodo nye?

aku bukannye nak sangat masuk campur dlm hal dorg tuh..
tapi fara tuh JUST nk pnjam fb aku untuk usya page GF ex-bf die tuh sbb pompan tu slalu kutuk fara nih kat fb die . die just nk tau ape lg yg pompan tuh mngutuk die . THATS ALL!
lepas je fara tuh da dpt tgk ..
fara delete/remove la balek pompan tuh dr friend fb aku .
tup2 pompan tuh add aku balek..aku pelik je laa .
tah apasal tah pompan tuh.. aku TANAK masuk cmpur pun sbnarnye .
n aku pe lagi , just REMOVE/DELETE utk ke-2 nye sbb malas la nk amek tau .
n veryVERYvery SURPRISED! pompan gile tuh add aku LAGI SEKALI .
whatt??? pe masalah die? fara cakap ngn aku yg maybe pompan tuh tau fara yg nk usya fb die .
okay! aku pdulik pulak? tp yg ko nak add aku lagi kenape ha pompan bodo?!
aku just agak bengang , aku cakap kat die..
"weh , asal ko add aku lagi? aku da delete tuh suda laa . aku bukan nye batak sangat nk ramai kawan . tersalah add kowt ."

ok , aku tau ayat aku mmg bole mncetuskan kemarahan .
tapi pompan tuh mmg tak tau malu !
aku tgk kat fb die ade join club yg kononnye tak pdulik law org da remove/delete dr friend .
so,that means.. perlu ke die add aku bnyk kali?
saje nk carik pasal la tuh .
bodo tak bodo nye die?
die jwb ape tau?
die tetibe je petik name fara pastuh tros mngate2 fara
sbb kononye fara nih pasang SPY .
spy yg die mksudkan tuh aku la .
please la wehh . aku bukannye jd spy fara .
tp fara sndri yg tgk fb die .
jus gune fb aku .
thats all !
aku cakap la kat die balek
"apsal pulak nk spy2? fb aku, hak aku , ske aty aku la . aku tersalah add! perlukan prunding bhse ke?"

aku just mls la nk salahkan sesape ,
sbb tuh aku ckp tersalah add die .
jahat ke ayat aku?
ahhh . lantak la .
pompan cmtuh , law buat baek..
same jugak . mulot takde insurans .
pastu die jwb mende tah tapi die ade mention yg kalau aku boleh ignore kalau taknak die jd friend aku .
aku jwb aku saje jek simpati + kesian ngn die .
yela , terhegeh2 nk add aku pahal en? mcm tak cukup friend jek?!
umo die dah 20 thun kowt! tp prngai cm budak2!
bajet je die cakap ayat aku sume ayat budak2 ,
ok fine , kire ok la ayat aku cm budak2, n aku mmg bdak2 ag .(blum18 ag k)
drpd die lg cm budak2! kalau betul die dah matang , perlu ke die mlayan?


aduhhh .
law nk citer ape yg kteowg btekak tu panjang laa .
aku nk bg link pown tak bole sbb aku da delete die balek .
so, comment aku ngn die tuh tak bole nk view ag dah .
tapi lepas je yg aku delete die lagi , aku mmg la takde tgk fb die lg ke pe .
sbb malas la nk amek tau sal pompan tuh .
TUPTUP! malam nih ..,
aku tergerak hati nk usya BLOG die .
korg boleh la view nih

sumpah macam sial! perlu ke die mention aku cmtuh????
aku rae nak je bunuh die!
die yg mnggedik carik pasal ngn aku g add aku bnyk kali asal?
die konon nk crik pasal ngn fara..
tp aku nih jd mangse sebab die TUDUH AKU JADI SPY FARA !
n die kate aku LESBIAN!
n lagi satuuu! aku langsung takde mention pasal matrix kat pompan tuh ,
so, tu dikatekan aku bangge sangat ke dgn matrix? perlu ke aku bangge?
tuh just tmpat aku utk mnimba ilmu bukannye aku dah bjaye kat situ .
aku maseh lagi mencari identiti .
wehh! HARAM JADAH kau ahhh !


**kpd yg rase aku dah terlebih mencarot nih , aku paham kalu korg rase tak knal aku dlm post kali nih . sbb aku sndri rase saket jiwe ngn pompan tuh .**

No comments:

Post a Comment