HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Monday, March 8, 2010

"Janji Koboi"

sepanjang kau ade dalam hidup aku ,
memang kau cume menyakitkan hati aku ,
kau selalu wat aku sedih ..

tapi tu la yang berkesan sangat dalam hati aku ..
sebab ape?
sebab aku mengharap kau brubah .
tapi ko ckp "aku tak suke r org soh aku brubah"
owh , cmni ke mnusie?
tak penah nk brubah?

penah ko pike prasaan aku?
tak penah!
ape yg kau ckap "aku bukan jenis pike masalah r"
jahannam kau ar .
bajet orang tade prasaan ar?

tak payah la wehh .
klau da mule benci tuh..
tros terang je laa .
sekurang²nye aku tak mengharap lagi .
tapi ko memang suke sekse aku kan?
gampanggg!

pe janji kau dulu?
"err law result math spm aku llus, 
aku nk blek lek ngn ko" 
???????
JANJI KOBOI

pe cer pulak en..
result spm tak sempat kua ,
ko dah menyimpang ke laen .
orang tak reti bsyukur cmtuh la kan?
fine!
pegi lahh kau kat "madu" kau tuhh..
pegi laa terhegeh² kat betine yg penah benci+reject ko dlu
GTH!

No comments:

Post a Comment