HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, March 5, 2010

Jangan Potong Jalan !

JPJ?
hehe . aku dah nak test JPJ dahh .
9hb Mac . next week!
agak cuak . tp kne cool .

aku kene engat :
+ balance kan clutch ngn minyak (jgn bagi mati enjin)
+ bile nk tuka gear kne tekan clutch! (asek lupe jek)
+ engat step parking!
+ kat bukit jangan undur! (tarik handbreak)
+ 3pnjuru jgan glabah!
+ on road jgn lupe signal..
+ tuka gear rendah ble nk slow!

Motor pulakk ;
-msti gune gear 2 .
-atas titi tuh relax jek .(kene imbang)
-signal tangan uwhh .(tah pape jek)
-emergency break.

hahah . banyak agi sebenarnye . bukan ape..
aku tak penah drive sblom niyhh .
so, aku tak biase nk wat sume tuhh .
tpakse list out . hee .
pe yang pentingg skang..
korang doakan aku pass okay?
law aku pass..
aku bawak korang jalan² nanti .
hehe . tenkiu² ;D

No comments:

Post a Comment