HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Tuesday, October 13, 2009

melukis ;)


kat skola tadi..
agak best kowt .
miya ttibe nak MELUKIS! .
nak tgk pew die lukis?


 
niy la lukisan die..
yup!
A COUPLE 
die mao kasi kekasih aty die laa . 
dats y la die mao lukis.

haha .


actly die lukis drpd lukisan aku..

 

  
niy lukisan aku..


lame gak kowt die mlukis.. 
aq tlong tOuch Up jek .hehe
dr lepas rehat smpai balek..
yala , tekap nye pasal an?
jd cm susa..
haha .
best2 .
yg lukisan lelaki ade sdikit prubahan 
aq soh miya ubah sket
supaya nmpk la cm couple.


oya!
yang ori miya smpan..
yg ade kat aq copied pnye.


comment please!
comment lukisan okey!
^_^

2 comments:

  1. tekap?

    xde daya imaginasi dO mya 2

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. owg soh komen lukisan..
    die g komen orang yg mlukis plak .
    cehh !

    ReplyDelete