HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Monday, October 12, 2009

kaunseling?

oOops! 
jgn pike laen yup bile bace tajuk tuh .
bukannye aku ade problem .
tapi macam laa ..
err? cmner tuh..
camnih laa..

actly ariniy aq sg skola..
kelas aku jek yang skola!
err dgn dak2 form3.
dorang PMR kan..
dehh . ta best langsung .
tapi aq g skola ade tjuan.
haha . tujuan ape?
nih la die story nye ..

Jumpe Cikgu Kaunseling ;)

tujuan pertama  , kteowg nak apply borang untok IPTA .
dsebabkan cegu kaunseling yang handle ,
so, kteowg jumpe la cegu kaunseling .

tujuan kedue , actly niy cadangan MIYA .
die kate die maseh konfius pasal kerjaya , bidang yg patot die cebur or pasal ape yg die minat.
bukan die jek , aq pown! huhu .
so, dats y la aq follow die .
kteowg pegi 4 owg ..
aku , miya , fatin n afiq .
drpd bncang sal ipta , masok twos mslh prbadi..
macam2 gak la story..
but LOVE story tade oke!
story problem laen jek .
huhu ..
drpd crite afiq sal die kat rumah cmner..
aq rase life die lagi complicated dr aq..
nmpak sgt mak die tentukan life die .
ksian jgakk ..
aq? atleast taon nih aq bebas gak laa .
tadela mcm dulu2..
langsong taley kua rumah .
haa ..

oya! drpd ujian minat yg cegu kaunseling soh wat ,
minat aq paling tiggi pade arts ..
ARTISTIK!
actly , memang aq minat..
cume aq macam tade ruang na buat ape yang aq minat ..
mcm ta boleh nk kembangkan minat tuh .
bile dah mcm tuh , minat hanya jadi minat..
bakat mungkin tersimpan .
tah laa .
ta kesah laa ..
skrg aq dlm line perakaunan..
pown boleh laa..
aq boleh je bwk akaun..
cume mslh malas tuh normal la an?
hahaha.

tuh jek mslh aku.
sekian ;)

 

2 comments:

  1. aku da besa nk jd pnjual ikan

    kalO nlayan agk keji bg aku

    sO aku pnjual ikan da besa

    segan aku nk gtau ciku kaunseling

    prOb umah aku lk

    aku maleh mmancing,xske ikan,xske psal ikan,xske bau ikan,xske jual ikan

    tp de hjat nk kje ikan

    2 kne jmp pkar mngurut 2

    ReplyDelete
  2. ape ko merepek?
    cter nak lebih jek .
    ayamakk

    ReplyDelete