HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Wednesday, October 7, 2009

HAPPY BIRTHDAY to me!

haha . update niy patotnye post smlm . tp penat sgt an.. mcm2 lahh .

aku buat OPEN HOUSE .
tarikh ; 6 OKTOBER 2009
masa ; 9.30 pagi - 11 malam

TUJUAN
-memang aku dah niat nak buat pada tarikh niy.
-aku terkenangkan siDIA yg tak dtg raye umah aq lg n die segan na dtg sorang.
-sempena hari jadi aku!
-----------------------------------------------------------------------------




PAGI tuh buat bacaan YASIN & DOA SELAMAT & TAHLIL .
 
LEPAS ZOHOR aq da mnunggu bdak2 yg jnji lpas zohor konon nye mao smpai..
tp last2 dtg sblom asar . hahah . haper nk asar dah . LEMBAB! aq engat dorang merangkak uhh . upernye naek kete . cehh!
tggu lagi dak2 yg blom smpai..
ble sume da ade, dorang makan luw.
afi , harras , fiqq , daos , alep , akmal , humai , miya , angah n wany
nak djadikan hal...
ade budak ta jumpe kuah laksa , die mkn laksa ngn kuah lodeh. 
haha, sorry babe .. mmg klakar . ;D
pas dorang makan , 
afiq ngn mira lak dtg..




 
sorry korang,lynan ta mmuaskan an?.
paling penting photoshOot ntOk ahli uHui bjalan ngn lancar .
memang best! mule2 sume segan jek nak lompat..
last2, berkali2 nak wat ntok dpt shoot terbaek.
gmbr tuh sume exclusive 4 uhui.co
tapi.. 




 
satu gambar niyh jek sesuai ntok totonan umum 
dan boleh bjadikan kenangan
coz sume ade(xtmasok hazmi) n pose agak sopan .
tidak lupe juge...


wany sbg backup photographer .
thanx a lOt!



MALAM pulak nabila n najwa dtg..
dorang bagi hadiah kowt.
ngee , thanx ya!
pastuh, fathiah dtg ngn yam n asmira .
thanx cuz dtg ekk .
yam bg aq uet sbg adiah..
die tatw pown tuh beday aq..
engat an juz open house , datz y tade adiah .
tp tape.. aq ta kesah pown.
 
LEPAS PUKUL11 , sume dah balek.. tinggal sharul n mira ..
due beradek nih mnunggu ayah dorang balek dr bangsar.
g pown sharul bf adek aq en , tuh slumber jek lepak smpai malam .
aq pown join dorang lepak ngn dorang at depan umah .
macam2 lahh . haha

aq dpt TIGE adiah ..dari kak long , najwa & nabila , sharul(bf adek aq) .
adiah ape? hehe .

niy nabila n najwa bg.
kecik je sbnrnye.
comel uhh .
thanx nabila, najwa ;)



niy bf adek aq bg.
keychain sbnrnye..
PURPLE!
jgn jeles miya..
haha.
thanx budOk! ;)



niy pulak kakak aq bg..
chantek!
thanx along ;)
 
 
thanx jgak kat ara n aidil coz wish beday aq..
dorang anta mesej.
tenkiu ;)
tapi... aku tetap rase kurang sumtink.. aku ta dgr suara HER wish my birthday..
sejak aq kenal die, ta penah lagi die ta wish beday aku..
even taon lepas lagi die pndah, tapi die ade jgak call aku...
tapi kali niii...
i miss you..

3 comments:

  1. oya

    mya bjet pOwer rangers lk kt tgh

    ceh!

    ReplyDelete
  2. nape ngn laksa?
    hahaha .
    power rangers ek?
    die yg wrne purple tuh..
    ehh, ade ke yg purple?
    ta kesa laa

    ReplyDelete