HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, October 2, 2009

it is my fault??

. CERITA AKU YANG AGAK TAK BERSALAH .

mase balek skola td
aku g kat bustop skola
time nih rmai lagi dak2 skola

then ,
matt n fiqq dtg bustop
so ,
dorg lpak ar ngn aku , miya , wany

pastu rapid dtg
macam biase
1st rapid akan penoh
so, kteowg lpak la dlu
xlame pastu metro lalu
but we decide tamaO naek
cuz metro da naek tambang
jadi 70 posen
so,tggl la kteowg yg ddok bderet
mat , miya , wany , fiqq ,aku
agak jarak sket sblah aku tuh
ade zaff ngah smoke . huh
n bgku sblah tuh plak
ade abe ngn ateera gdix tuh
lantak la dorang bertige kan?
tade kaitan ngn kteowg pown!

dlm kami ngah bgambar ,
tibe2 aku tnampak kete AYAH aku!
o'Ow ..
dsbbkan aq ddok sblah fiqq ,
aku cpt2 bangOn
cOz aku da tpike
yg ayah aku msti pike laen
konfem pnye lahh!

dalam kete ..
muke ayh aq da ketat .
ni la kate2 ayah aku ;

"nak jadi ape dorang tuh?!"
-aku diam .

"ddok berkapel2!"
-aku diam . coz aq engt ayh aq mksodkan abe ngn atee .

"korang dah xingat nk balek ke?!"
-aku diam .

"nampak bas wat xtaw jek!"
-aku diam . cuz bus metro kowt..

"apasal xbalek lagi?!"
-aku jwb; td mle2 rapid penoh . pastu metro td ttanak naek sbb tmbang da naek 70sen .so,nk tggu rapid la .

"mahal pown , duet ade kan?!"
-aku diam . tp lam aty aku pike..nape bile nk bjimat, jd satu slh jgak?.hm.

"korang xtaw malu ke?"
-aku diam . coz aku da stat xpaam .

"tnjuk muke kat bustop!"
-aku diam . maken ta paam dah .

"berkapel2 . laki pompan!"
-aku diam jek! huh .

"ko puase tak nih?"
-aku jwb; puase .

"jgn lagi skaly ayah nmpak ko mcm tuh!"
-aku diam ;(


bile kat rumah ,
aq msok bilek tido.
bile aq bangon tido ,
aq tak pike sgt pown.
aq wat cm bese ar
coz aq taw aq ta slh pown
die yg slh paam
tapi aq x mnjwb,
aku tak bela diri,
coz die ttap akan cwik slh aku!
sbb die takan trime
yg die tuh slh paam jek .

taw ape ayah aq gtaw ibu aq?
"td anak awk tuh berkapel2 kat bustop. 4laki, 4pompan"
-ibu diam jek coz tataw pape lagi .
-reaksi aku bile ibu gtaw aku; hah? pape lah ayah .then aq cter la kat mak aq . mak aq taw dorang kwn aq jek . coz yg 3org mnyemak tuh tade kaitan ngn kteowg pown . huh.

bile akak aq blek keje..
"tadi ayh tgkap adek ko berkapel . 4laki 4pompan kat bustop"
-kakak aq tnye ; nana ke angah?
-ibu aq bela ; mne ade kapel la. kwn jek.
-ayah aq ta puas aty ; ngn awk boleh la dbodoh2kan jek . ngn kite jgn laa.
-aku time niy lam bilek ttibe akak aq sergah ; aq pown cter la kat die . die ckp bia la ayh tuh .

TUNTASNYA ...
aku xmnjwb sbb aq tau akibatnya .
aku wat cm bese coz aq taw bukan slh aku .
dan aku xpike sgt pown .
coz bg aku ,
biar la ayh aq ngn tggapan die .
mungkin ayh aq bagi law aq berkapel ,
cume jgn bg org rmai nmpk .
jgn malukan die .
tuh kowt?

tapii..
bile fiqq ngn miya cube desak aku
ntok citer ape yg jadi ,
aku jadi bengang !
wat aku terpike-pike hal tuh..
aku jadi cdeyh ..

knape aku cdeyh?
-aku rse cm aq da wat stu kslhn yg besar .
-lpas nih aku ta boley na balek lmbt lagi .
-mungkin susa nk lpk kat bustop lame2 lagi .
-mungkin sebab aq ddok sblah laki gakk .
-mungkin aq da hilang kpercayaan ayh aku .
-dsebabkan org len yg date, aq yg kne mara .
-aku belom kapel lagi, dah jd cmnih..
-aku tkowt aku hilang kawan aku..
-ntah laa .

4 comments:

  1. sory la aq tnyer...
    n uat ka0 sedey..
    soe sgt2.......
    miya tnyer tuh un sala aq gak...
    aq yg g tnyer dier n dier lak g ta0 ka0..
    sbb aq ingt dier g 2syen...

    soe ea...

    ReplyDelete
  2. ayh kO da lme x men mnje lam blik ngn mak kO

    2 ar sal

    die jelesh

    hahaha

    ReplyDelete
  3. kuang ajar kowt!

    tade kne mngene wehh .

    huh .

    ReplyDelete