HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Tuesday, July 7, 2009

phone tak sehat

minggu lepas . hari jumaat (3/7/09) aku,miya,wany n angah pegi mines .
wat pe kat mines? haha . pegi anta enset aku service lagi ntuk 2nd time laa..
mulemule hari tu enset aku adi pekak ( bile orang call,aku xdgr org tuh ckp) . tapi da anta service da . then xlame lepas tuh, 2minggu lpas anta service tuh kowt,enset aku jadi bisu ( bile aku call org,org tu xdgr ape yg aku ckp) pulak. cam sengal kan?

then,aku amek la pluang hari jumaat tuh ntuk kuar ngn budakbudak tuh g mines cuz ayah aku outstation ke terengganu jerr . wat pe g t'ganu? haish! sebok je nak tau, ayah aku ade ptandingan candat sotong laa. ape tu candat? haha! korang pike la sendri..

so,kiteorg g la mines naek bas . lam pkul 3 lbeh jgak kteowg grak. lambat an? pdhal bukan nye kteowg smyg jumaat pown. hehe . tah la,time balek skola tuh bas lambat laa.. penat jee.
sampai je mines, enset aku jadi mangse posing budakbudak tuh. yela,nak wat caner an? enset aku MACAM POWER? haha. enset angah rosak.. miya punye kabor.. wany?ade pulak cmera enset die? hee..
tengok la gambargambar niyh

miya ngan wany. childish.

angah n miya



aku ngan miya.

eiyt.korang prasan ta? sume gmbr niyh msti ade miya? dun ask me y. cuz i dun nOe. hehe. Then,bile enset aku da kne anta service,tade la mreke dpt posing lagi. uOh.sungguh kasihann.
-the end-

No comments:

Post a Comment