HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Sunday, July 5, 2009

gala kokurikulum

gala kokurikulum ni baru je d'adakan kat skola aku taon ni.
agak lembab an? tapi skola korang belum tentu ade. haha.
best jugakk kowt .macam macam aktiviti ade . macam perkemahan(dlm skola je),prtandingan kawad kaki,pameran unit uniform , gerai² jualan pown ade . buat due hari . sbtu-ahad (27-28 jun) . sume unit beruniform ,kelab dan persatuan terlibat.

tapi,aku xtlibat lgsung. aku just tolong² unit uniform KRS (kadet remaja sekolah) .
wlhal aku bukan uniform krs pown . saje wat semak .aku unit *****?.haha .korang tayah tu! . n lagi stu,aku suka tengok semangat budak² krs ni. hehe .

mase dorang wat ltihan kawad,aku jadi fotografer diorang . macam macam posing la an . haha . taleybla . dorang wat latihan untuk pesembahan pown aku tolong isi kekosongan budak² yg xdtg .kejap kejap je .hee . pastu,time hari sabtu tu ade pameran . aku tolong² la dorang pasang² khemah untuk pameran,gantung banner² . yang paling penting, aku tetap jadi fotografer diorang . hehe . tape! aku suke!

No comments:

Post a Comment