HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Monday, December 27, 2010

perlu ke smbut Krismas?

aku sangat terkejut bile ternampak gamba yang kawankawan aku sambut KRISMAS !!!
korang Islam ke tak??
dorang yg kristan tuh lantak laa .
yg korang nk join apahal??
ape yg ade dalam majlis tu?
korang sronok la kan tgk dorang seksi2?
gedik sana sini
tah ape dorang minum pun aq tak tau..
korang dah mcm sama ngn dorang
mane aku tak tkejut 
ni soal akidah.. 
kalu akidah dah mule terpesong..
jangan smpai Allah tutup pintu hati korang untuk taubat .
aku kenal korang mcm mane..
sbb tu aku risau


 tp aku tau.. korang mesti ckap..
"ape salah nye kalu nk smbut skali, kitekan 1malaysia"
okay , kalau betul korang semangat 1malaysia sangat ,
kenape korang tak smbut deepavali mcm korg smbut krismas ni?
kenape korang tak smbut raye cine cm korang smbut krismas ni?
 baru lah adil kan?
thats mean kite betul2 hanya mnjalan kan dasar 1Malaysia
bukan saja2 nk marayakan agma dorang
haa.. kalu mcm tuh takpe la 

aku tau aku ni sape je..
aku tau aku tak perfect pun..
aku tau agama aku tak kukuh mane pun..
tapi aku still dapat beza kan mane yg boleh n tak boleh .
mane yg betul n mane yg tak betul .
setiap kesalahan yang aku buat ,
aku sedar n aku kan fikir balek ape punca aku buat ..
sebab aku tanak perpesong jaoh..
 bagi aku ,kalu korang rase akidah korang tak kukuh ,
takpayah la nk wish2 n 
takpayah nk happy2 sangat ngn perayaan lain selain
AIDILFITRI n AIDILADHA

tapi aku baru je tau ,kalau nk ikut kan Islam sebenar ,
nk ucap "merry christmast" kat org kristian pun sepatutnya tak boleh ,
ini kan lagi nk smbut sekali ..
tapi melaui artikel ni ,
kite just bole membalas ,
kalau org tuh yg ucap selamat kt kita dulu..

aku mintak maaf pada yg terasa ,
aku mintak ampun kalu bhsa aku kasar sangat .
hope sangat dapat renung2 kan ape yg aq cube smpai kan 

No comments:

Post a Comment