HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Monday, September 20, 2010

ouh ARJUNA!

haha .
aku dah jatuh hati??
blahh .
poyo giler! hahah .
actly , ade sorg mamat lah kowt .
sbb tak dapat dkenal pasti lagi kan..
tetibe mengaku name die "ARJUNA" .
like stupid damn2! .
duhh .
die saje je kowt .
bukan name die pun .
tah sape lahh .
aku agak obses nak tau sebenarnye ..
sebab die dah buat aku "terfikir" siape die?!

tapi sygnye.. die takde pulak cube contact aku lagi?
huhu..
sala aku jugak la kowt .
wenk* wenk*

^_^

No comments:

Post a Comment