HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, September 4, 2010

Hajat Tak Kesampaian

Ni sume pasal bbuke puase!
Sggup dorg buat jgk nk dekat raye sbb aku cuti raye lmbt . thanx a lot korangg . tapi aku mintak maaf sangat2.. aku tak dapat join .. siyes ikutkan hati, aku NAK pegi . tak TAK DIIZINKAN . lagi pun raye taun ni aku sangat busy . cuti sminggu je . assignment tetap ade . nak kemas rumah lagi.. sape lagi nk tolong mak aq? adek aku? mimpi lah die nk tolong sensorang sbb kakak aku keje . raye ni pun die tpkse keje.. sbb takde yg nk ganti.. aku lah tpakse bkorban kan cuti aku . sorry korangg . HOPE SANGAT2 KORANG PAHAM  .

No comments:

Post a Comment