HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, June 25, 2010

HAPPY BIRTHDAY A'AN ! 20 JUN 2010

perancang ; BADRI , KHAIRI , NIK , SHAM , ABU, MIA
pelaksana ; OMEY , NAD , AKU  n laen2 .
mangsa ; MUHD NUH IZ'AAN .


  
video ini betarikh 22 JUN 2010 .

buat lambat sbb malam ahad tuh xsempat .
hari isnin sume bz doe .
slase je ade free ;)


PLAN ; 
kat bilik a'an..
sham pegi bilik a'an.. kejut die.. cakap nk kene kan nad(yg pkai bju kurung) . kononnye beday nad hari tu .(untuk tarik a'an pegi astaka) . pastu.. dgn semangat nye a'an trus bangun.
a'an ; ha? yeke?! jom2 . aku nk bwk baldi 
sham ; suke aty ko laa . tp tpung n tlur dah ade  
a'an ; takpe, aku nk basah kn die gak . haha . tp aq nk smyg dlu.. nnti dah kotor xleh smyg .
sham ; ske aty ko la . ok

kat astaka(padang matrix)..
bad call a'an ..
bad: weh dtg ar cpt doe.. kteorg xcukup org nih . dak pompan pown ade 2 org je . bwk baldi .
a'an ; aq nk smyg dlu .
bad ; takyah.. cpt ar.. tkot dak2 kakom nk gune pdg jap g .
(sial je bad mengantu org. hasut ag tayah smyg.hahah. siot)
a'an ;  ok2..

dgn semangat die datang..


wakaka . kene tipu siall . bile die dtg ngn smgtnye kat astaka . siap bwk baldi tuu . sham pown pegi la amek nad.. mengikut yg drancang.. tup2. bile nad da sampai.. ape lagi.. tepung telur sume jd sabun mandi die la kat situ . ahah .


! ini la result nyee !

bhahahaha . kesian dey luu ;DD

No comments:

Post a Comment