HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, April 17, 2010

tunggu surat cinta ke?

yeah!
aku terlalu mengharap dapat masuk matrix .
sangat sangat mengharap .
da macam tunggu surat cinte jek!
hehe
coz if aku dapat masuk matrix,
peluang aku untuk berfikir mende² tak bfaedah amat lah tipis .
n memang aku nak elak sume tuh..
aku kene lah focus on study..
korang paham² je la law "Matrix".
mase suntuk kowt.. no time nak maen² study punye..
 


ha nihh..
tadi laa..
dlm pkul 10p.m cmtuh laa..
Ateh tetibe dtg kat aku , then die tulis atas ketas..

moe mat ic 15888

err mende uwh? ahah .
tuh care nk check kputusan kemasukan matrix la..
aku pown cube la check..

cubaan pertama :
suka cita dimaklumkan anda gagal ...........blablabla

huhu.. nk taw tak sebab pe gagal? coz aku sala letak num ic!
haha. sengal tak sengal nye? num ic sendiri pown salah ..
hahaha aduyai..
then, aku pown try la lagi skali..

cubaan kedua :
ANDA BERJAYA.
Program Matrikulasi 1 Thn:Perakaunan.
NoKP:921006****90.(mmg btol la ic aku.hehe)
Daftar:10/05/2010.
Tempat:KM Selangor.
http://www.moe.gov.my/kms/
Surat Tawaran rujuk www.moe.gov.my .


YEAHH!!
aku berjaya .
tanpe perlu buat rayuan !
hahaha .
ALHAMDULILLAH.
SYUKUR ALHAMDULILLAH..
aku dapat ;)


so, untuk korang ade apply matrikulasi tuh da bole check ngn taep..

MOE<>MAT<>NO IC
send 15888

3 comments:

  1. tahniah dpt matriks :) dekat lak tuh, hehe. dgn sukatcitanya pulak aku gagal. sbb aku tak apply pun! hahahahhaha!

    ReplyDelete
  2. haha
    ko sengal la didil..

    thank you! ;DD

    ReplyDelete