HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, April 24, 2010

buat harte pown oke jugak ;D

. ini CERITA KAU muhdFIKRIjamal .

Firstly! kiteorg mohon ampun maaf di atas lakonan yang boleh dapat anugerah nih .
hehe . sorry laa.. buat kau rase nak nanges . tapi tak nanges² pown?? derr
bukanlah niat kiteorg nak kene kan kau or watever.. juz nk bagi pengajaran .
hope² lepas nih kau tak lalai lagi macam nih Fiq! bahaye duhh ..
ko punye lalai tuh tahap yang membimbangkan .
SUMPAH! kiteorang risau..

mulamula.. PASS ID
pastu.. KUNCI KERETA or MOTOR
then.. WALLET
semalam lak.. HANDSET!

Bayangkan..sume bende penting tuh Fiq!
aku rase kalau lah anggota badan boleh dtanggal²kan..
tuh pown kau lupe kowt .
banyak kali dah kteorg buat kau cemas.
tapi kau TAK SERIK pulak?
mane lah kteorg tak geram .
kiteorg engat nak simpan dalam 2-3 hari or sminggu ke..
or buat harte pown bole jugak! ahaks .
tapi bile ko cakap nk beli baru tuh..
rugi la pulak nnti kan?
hehe. datz y la bg mlm tadi gak ;D

Tu laa semalam bagi gempak ckett . hehe
lame pastu baru kau sedar yg phone kau takde kan?
hampir SEJAM kowt! ke lebih sejam tah..
lame wehh ...
mulemule aku pown cemas gak .
yelaa..aku tak tau kat mane phone kau .
tapi bile Miya cakap ade kat die..
perghhh!! aku nak gelak .
HAHAHAHAHAHAHAHAHA 


 
 muke tak puas hati

nak usik pown da ta bole . haha

mase nih nak nanges da kowt..

tengok la.. sedih nye die..

alahaii.. kesian kan?


RAKAMAN VIDEO YANG KITEORG PULANGKAN BALEK PHONE DIE ;)




acctly rakamn nih dari phone Ateh . aku suro die rakam .
hehe . muleule aku n miya dah cuak dah nak pulangkan kat die ..
sbb muke die nmpak tension gile auw .
sbb tuh lambat je nan bagi die..
TING!  aku ade idea! aku plan..
aku call enset die tuh.. n cakap nak cakap ngn fiq..
miya yg pegang enset die tuh..
datz y miya yg jawab call tuh .
hee .

2 comments:

  1. wakakakaka. kasihan dokk. err tapi jgn buat kt aku cmtu tauu. aku ni pun lebih kurang fikri gak pelupanyaaa. hee.

    ReplyDelete
  2. huii .
    bagos la tuh..
    pelupe la lagi .
    takpe takpe .
    aku da nk benti daa .
    huhu

    ReplyDelete