HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Friday, April 2, 2010

aku tau..
aku memang patot bagi peluang kat orang laen .

tapi tah laa ..
mungkin situasi aku same dengan kakak aku .
die takkan kembali pade yg lame .
tapi yang baru...
die cam nak tanak je .

payah la nk explain .
cume orang yg dalam situasi yg same je ley paham .
cam aku ni laa .
aku paham sangat...

aku tau..
dengan yg baru nih la pluang aku nk dapat banyak gnjarah dr ALLAH .
tapi aku tak boleh nk pakse diri trime die smudah nye semate² nk gnjaran tuh..
aku rase aku maseh belum mampu nk mmbimbing die..
bodoh ke aku? sbb tanak gnjaran tuh?

emm..bukan camtuh..
aku cume nak tegas kan kat sini..
hati aku tak boleh dpakse..
sebab luke lame pown tak sembuh spnuh nye lagi .

pelahan² boleh la..
kalau la die boleh bertahan ngn prngai aku
(queen control ke? haha )
n sanggup tunggu aku sampai aku btol² boleh trime die..
insyALLAH ..

hati kteorg..
ALLAH je la yg tau..

1 comment: