HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Tuesday, March 23, 2010

yaw!
repeat test jpj aq da lepas n aku LULUS!
hehe .
lege se lege² nye lahh .

tapi hari tu jadi hari yg paling memenatkan .
urghh!
penat mnunggu..
dah la petang tuh aq nk g melaka..
pkul 4lbeh nk dkat pkul 5 bru smpai umah .
padahal aq dah settle dlm pkul 12 lbeh ag..
lame tak lame?
lu pikir la sndiri!
ahaha .
tp seb baek ade 2 orang mamat nih..
dorang dtg skali ngn aq coz dorang dftar ngn agent yg same ngn aq laa .
taley bla duhh mlayan dorang mrepek .
yg mlayu tuh da lulus da test moto die .
yg dak cine tuh failed lagi kowt .
ni kali ke-2 die wat test .
kesian²..
atleast aq xtension sgt la mnunggu tuh .

sorang ni melayu sorang lagi cine..
tapi yg cine nihh..
die xtaw ckap cine..
paham bhse cine pown tak .
lagu dlm enset die banyk gile lagu² jiwang mlayu .
"dalam hati ade taman" wehh .
haa.. pe cer?
korang penah jumpe tak orang cmnih?
cegu cine yg bwak kteorg g situ pown dok mngutuk die je .
aduhaii..

pastuh time da nk balek tuh..
yg mamat mlayu nih..
beriye la sgt mntak num fon aq..
tapi bukan die yg beriya nak sbnarnye..
haha .
korang pikir la..
die mintak num aq..tapi bagi fon bdak cine tuh..
pe kes? bdk cine tuh diam je lak tuh .
memang klakar kowt .
aq rase nk gelak daa..
tapi aq senyum jekk..
hee . last² aq mengalah laa..
bagi jek . coz dorang pown masok air tak over sgt .
oke oke jek .
wat mber takpe kan?
lagi pown..
aku nih dah direject n dah mereject..
sape yg ley halang pulak kan?
suke hati aku laa ;DDD

No comments:

Post a Comment