HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, December 12, 2009

planning kowt

program harini telah dibatal kan secara tidak sengaja .

ape boleh buat? it just happened .

tapelaa ..

but NEXT WEEK .. n next² day..

aq ta pedulik!

na kua jugak!

plan aku..

1st ..carik keje ngan aten n anis..

2nd ..hangout ngn ANISAH !
 ta sabaa na jumpe die ..
hope² die tade halangan untuk dtg sini .
yeah! i'm waiting you dear ;)


3rd ..fiqq,ko ade ajak aq g mne² ke ek?
ahah . if ade.. insyallah..

4th ..invite me if ade na g mne² keyh !

^_^

2 comments:

  1. aku suka betul yg 2nd tu. tak tahu kenapa? hhehe.

    ReplyDelete
  2. haha .
    aq pown tataw knape ko suke .
    hehe ;DD

    ReplyDelete