HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, August 8, 2009

siBANGANG lagi SIAL !

aarrghh!!
pahal kau kacaw aq lagi ha?
aq tak hadap kaw la bOdOh!
kalaw stakat nk anta mesej pastu harap aq balas
tapayah la!
memang aq takan balas nye.

urgh!tapi..
yg ko nk kaitkan org laen pahal?
die tade kne mngene ngn salah ko lah!
salah ko sendri la kistan !
ko sape yg bole test2 pangai aku?
aq da baek ngn ko da cukup arh.
nih ko balas kat aq?!

dulu..
wlaupown aq fedup ngn ko
aq ta penah pown ckp kt ko taw?
asal aq ta ckp?
cuz aq maseh anggap ko member time tuh.
tapi skunk ko jgn harap laa

aq betol2 bengang ngn ko
kalaw aq ta penah warning kat ko
maybe aq bole ptimbangkn lagi
tapi aq da penah warning kt ko
yang aq tak suke dPERBODOHkan!
ko sape ha?!
tapi ko buat jugak pahal?
mmg cwik nahas laa

so,
kau
GET LOST!
BERAMBUS DARI HIDUP AKU!!!

No comments:

Post a Comment