HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, August 22, 2009

kembaliTERANG

haa .
nihh nk story nih .
actly brmula sbulan yg lalu kowt?
lampu bilek aq taley nyala!
hahah. tatw nape..
so, dsbb an maleh nk gtaw ayh ..
bia jek lahh ,
hehe

smpai la smlm..
dsbbkan ade rmai sdare dtg uma,
ayah naek la nk solat lam bilek,
ngok bilek gelap jek.
huhu..
so,ayah biseng la ,
ayah mara2 cuz xgtaw
hehe

then pg td ibu kejot suh g kdai bli bal lmpu.
g la bli ngn along kt kdai tmn rkan.
kteowg naek moto ,
lpas bli uwh ,
sblum grak nk balek..
along cek tayar moto die..
tayar pancet dohh .

ha! jgn nk kate sbb aku pulak eah.
cehh! bukan laa .
slalunye along g keje ngn kawan die.
kawan die yg tumpang naek moto die uwh,
adalah lbeh besar dr aku .
so, mmg nmpk beze la ..
akak aq da la cekeding ,
ngee .


eeh! cter pe lak niy?
nih cter lmpu ahh.
haa! bile da smpai uma,
aku la yg kne pnjt tgga nk tuka bal .
(salu kje pnjat mmanjat nih mmg kje aku)
haha!
so, ape lg?
lmpu da ley nyala..
nk pe lg?
cter da abes.
tuh jek .

SELAMAT BERPUASA! ;)

No comments:

Post a Comment