HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Wednesday, August 19, 2009

the day before today .

yerterday larh!
18.8.2009

pe aq mrepek?
haha .
tadelah,
arini smkbbsl da bkak lek .

so,
pagipagi g la skula..
pagipagi ngok skula cm muram?
pagipagi lg cegu da bbel sal H1N1 .
pagipagi jgak aq da wse ta smgt .
duhh!

bile tibe msok kelas...
meje berhabok!
sesak nafas aku!
benci habok!
ta tahan uoh!
tidak lame slpas itu .
poket vibrate .
haha . paal?
enset la ngeng!
(ayamak ,kantoi lak)

msej from him .
"perh..da lbey mat.."
plek je aku .
mcm2 da aku pike bhai!
sty sumtink happen nih .
bile aq tnye lek nape,
die nanok gtaw ,
cuz kate nk cter time lpak t,
haish , geram jek !
i'm worried u noe?
duhh .

tapi tapela .
aq tanak pike bukan2 .
so, saba je luw .
ngn slsema nye aku .
jadi mls lak nk baja .
haha!

then, mase balek lak
miya ngn wany balek djmpot
tggal la aq wif shima
seb baek shima ade
law x, sorang la aku jwbnye
tapi,i'm not alone
cuz i'm waitin him larh
yay!
pat balek ngn die
ngee , miss dis time!
so, die citer la pe yg trjadi.
"GADOH!!!"
f^%? off! pakistan mengganas!
bodoe!
benci kau sial!
sal la kau suke prbesar hal yg kecik?
tade Otak ka?
duyaii.
fedupp larh .
citer pakistan sume bosan.
(cm la aq pena tgk? taley masok Malaysia pown!)
hndustan gak besh!

plg tak , ley feeling ar .
laya
nnn
haha!
bwekk!

then .
bile da smpai uma,
ayah ta balek ag!
unlyne for a sec!
kjp jek pown.
tataw na wat pe agy .
bile ibu pulak pegi surau,
unlyne lagi.
hehe .
sejam ade kowt?
maybe lbey .
tah!
petang pulak..
lepak la kat bakang uma.
sblum tuh g psr mlm dwktu ptg kjap.
mcm2 la kau .
haus la, lapa laa.
haha!
ta kesaa la..
janji kau happy.
hee.

pastu g la dok port bese .
start wat keje.
(lepak kami bukan lepak ksong oke!)
blaja . blaja .
dalam stgh jam cmtuh kowt?
awan da mndung ..
dan mula mnitiskan air hujan
ayamak!!!

die ley ag kate
"lek luw.. jp g benti laa"
oke . aq stay .
hujan mcm nk lbat tp benti lak
"haa . kn aq da kate"
iye lah .
stay lagi ..
ngok awan mndung klabu ..
cantek! haha, smpat lg .
tak lame pastu hujan mncurah!!!
hahahah!
best? mndy ujan siket .
uma aq dekat jek .
die?
jaoh kowt..
shiann.
hehe .
bubye!!

DRAMA!

2 comments:

  1. haha

    shial je aku ngade2 lapa + haus

    bia ar

    dngki

    bweek!

    ReplyDelete
  2. hehe .
    lek ar .
    aq ta ckp pown ko ngade2.
    ko sndri ckp k.
    haha.

    ReplyDelete