HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Thursday, August 27, 2009

berbuka ;)

semalam ;)
kesian dak2 krs..
plan baek pnye nk bbuke rmai2.
tapi hujan pulak
duhh 
cancel ar an?
seb baek aq mmg taley na ikot.
haha ;DD

tapi disebabkan hujan,
kami kene anta kakak aq g keje,
kat jusco,
shif petang ar an?
pe lagi..
bbuke luar ar .
haha.
ta jaoh pown.
kat jj tuh jagk.
kat food court .
cam bese ar an?
sempat g capture2 .
hee


aku tggu mknn smpai. wif MILO ;)

 
air ayah ngn adek ;)

nana ngn chickenchop die ;)

 
ABC ayh . shedapp uOh ;)

 
aku after dpt mknn ;)
  
mihun tomyam wif milo ice ;)



SELAMAT BERBUKA PUASA!!!

No comments:

Post a Comment