HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, August 15, 2009

ayahanda had told me don't go anywhere .

semalam ptg .
sblum ayah gerak g endah parade .
(aq kt lam bilek nga unlyne YM)

ibu ; ayah,angah boleh ke pegi tusyen mlm ni?
ayah ; die nak sebarkan penyakit kat tusyen tuh pulak? (mcm kan aku saket pulak?)
ibu ; *diam lbh baek dr mnjawab*
ayah ; mlm ni sbjek die ape? BI ke?
ibu ; ye kowt .
ayah ; *diam je*

then, bile aq dgr bunyik enjin kete . aq bangun ar g trun bwh . salam ayah cuz ayah nk gerak da an . pastu bile ayah da kuar , aq tnye ibu . .

aku ; ibu ade tnye ayah ke td?
ibu ; ade .
aku ; ayah bagi ke?
ibu ; entah . td die ade pggil kau . kau xtrun pown .
aku ; ha? xdgr pown .
ibu ; alah . kau pegi je lah . ayh msti balek lmbt tuh .
aku ; sure? hehe . Oke!

SO, aku pegi la an .. pat la jmp sygs aku sume .. rindu uoh kat dorang . AFI , MIYA , ZAHIER , ANGAH , HAZMI , AMALINA , ALIF , HARRAS .. yalaa,law ta pown an jmp dorg kat skola . ngn masok air dorg rase life happy je kowt . nih tak, dok umah jek . ngan words ayah "TAK BOLEH" tuh wat aq rase tension jek .

No comments:

Post a Comment