HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Saturday, August 1, 2009

1st Day in August

harini pagipagi bangun..
cuz solat subuh la an?
hehe . then,,
(ta engat la pulak dew tido balek ke tak lepas tuh)

ibu : nak ekot tak pegi klinik?
tyra:watpe g klinik?
ibu : adek tu la demam.
tyra: (xjwb pape,tapi bangun g mndy n siap je)
tyra: tadi sape tepon bu?(cuz tepon umah bunyik tadi)
ibu : Busu la .
tyra:Busu tepon? ade ape? (egtkan ade emrgency ke ape an)
ibu : Busu nak dtg nanti tghhari lpas lawat pak lang.
tyra: ohh. ok

so,pegi la klinik KPMC..agak lame jugak kat klinik .. adek aku kne amek darah la. ade injection la..(mane tau H1N1) padan muke! *haha.jaat nye aku.wekk! .. pastu pegi la srapan dulu kat maidin corner sblum balek tuh. urh kenyang. hehe

pastu kat umah bosann kowt.
tataw nk wat pe aku dOwk dpn laptop jek .
kjp ngok blog.. kjp on9 ms..
urh tataw nk wat pe .
oya,siDIA deW mnx tOpup..
tapi macam systemdOwn je dOe .
eish!aku paling ta suke bab nihh
bile da cmnihh abes sume org mnx topup aku ckp takde!
haha. jaat an?
yalaa. polak dOe.
so, ape aku wat?ade laa .
hehe
bile makcik aku da sampai..
aku layan la diorang dulu..
bile da smpai pat tataw nk lyan..
aku masok bilek on9 lagi!
hahah.
sapi la pkul 2.30 ptg tuh bwu aku stop.
tuh pown sbb nak pegi tusyen.

so,aku siap2 la nak pegi tusyen .
ayah aku pown da ready nak gerak.
ayah aku nk pegi memancing kat mane tah?
ayah pegi ngan pakcik aku *Oteh.
besok baru balek.
so,oneway la anta aku pegi tusyen.
smpai tmpat tusyen..
alang2 sebelah tu ade kdai tOpup..
aku tOpup kan siDIA & aku punya skaly.
hehe. sOrry l8 4 d tOpup dear . .
tp ta dpt mn msj die lame2 time uwh.
cuz aq de tusyen an?
sampai pkul 5.30
kakak aku amek anta balek uma.
kakak aku keje kowt patot nye.
tapi die lari2 kejap.
yalaa aku tade transport nk balek an?
tenkiu alOng!

balek2 je aku twos on laptop kakak.
on9 lagi?
yewps!
ibu ku da biseng da..
cuz seyk on9 je?
hehe.
sOrry ibu ..
angah tataw nk watpe..
malas la nk study.
aq engat nk lepak wif DIA .
tp da kuwl bape..
mcm da lmbt an..
t kejap je pat jmp die..
huhu. sOry syg..
suddenly..
fikri mesej aku
"kaO uat pew..pOlak nye..mner pegi sumer org..aq nuk lepak jer..xkan sumer stok bz kowt.."
haha.
kesian..
aq pOwn jwb la..
ajak la lepak ngn aku kat dpn pdg dpn uma alep..
aq yg nga komen2 ms ngn DIA ..
aq aja la die lpak skaly..
haa..
tp die tade msj aq pown?
bOsan auw siDIA tade..
hurm..

lepak ngn fikri pown tatAw nk borak pe?
gosip je kOwt?
pastu aseyk2 engat siDIA .
aq sty nk jgak bkak citer sal siDIA .
why? cuz ONLY him can make me laugh !
hahahaha . I LOVE YOU!

and and and and and
tOnight..
i miss him!
i miss him!
i miss him!

No comments:

Post a Comment