HEYY , Jemari Menari
menari, menari, &menari

DstoryOFme

My photo
i'm not special person , but not an ordinary person too :)
STOP!!!
sebelum korang scrolling..

sila pastikan korang ;
. aku kenal .
. follower aku .
. tiada pertalian darah ngn aku .


. selain drpd yg tersenarai tidak sesuai . ok? juz press ALT+f4 . tenkiu ;)

Wednesday, July 15, 2009

korang pike laen eah??

Situasi 1
=> pasal prom .

Hazmi : wehh.korang pegi tak prom nanti?

Athirah : aku xpegi kowt . maleh ar

Miya & Angah : aku pegi kowt..

Hazmi : ala thira, jom la .. ramai ramai lagi best . ajak la sape sape..

Athirah : aku malas laa . . . cam .. tah ar. tanak aku g..

Hazmi : asal? tade partner ke?

Athirah : ha! ye la tuh . (padahal tade sebab pown)

Hazmi : ala aku pown tade partner gak .. ngok ar t aku jalan sorang je .

Athirah : yela tuh? takan tade partner kowt? mnipu je . muke taley caye.

Angah : ala thira A** kan ade? (gelakgelak)

Athirah : ANGAH!!!! apasal ko sebut??!!
( kenape angah mention name budak tuh??! aduh.. abes la dakdak dpn aku nih pike laen..)

Miya : ayookk angah!!!

Azrul : ha? sape ngah? ala thirah, sape? gtau laa.. (sengih je.. menyebok nak tau)

Hazmi : (senyum2..die dngar name tuh aku rase) .. hehehehe

Angah : alamak !! thira,, sorryy..

Athirah : angah!!! ko nihh kan . kalo ye pown xyah la mention name tuh . mesti budakbudak nih pike laen punye lah! padahal tade pape pown . ko kann. geram nye aku.. siap ko nanti!

Hazmi : (bajet nak amek aty aku) Oopss! aku tak dengar.. aku tak dengar (senyumsenyum)..

Azrul : hazmi, sape? sape?
(hazmi bisik ngan azrul.. azrul ngan muke puas aty senyum lebar)

Athirah : ahh! korang jaat kan? hazmi! ko bajet je cakap xdgr.. tapi ko dengar kan?!
(bengang je aku .. aku pusing blakang xpandang dorang.. tacink konon)

Hazmi : ala aku tak dengar laa.. aku xdengar ( senyum senyum) .

Angah : thira.. sorry laa . terlepas laa.. mulut nih nak sebut jugak.

Azrul : thirah .. (usya2 muke aku cuz aku xpandang dorang)

Athirah : (nak t'gelak je) haish! xpe angah . siap ko nanti..

------------------------------------------------------------------------------------------------


Situasi 2

=> lepas kelas agama . kat tangga

Abdul : athirah, semalam ko kat padang eah?

Athirah : ha? ko nampak aku ke? ( trkejot jek)

Abdul : nampak la ..

Athirah : aku tak nampak ko pown . ko kat mane?

Abdul : moto aku yg biseng tuh pown ko ak dengar ke?

Azrul : ha? nape weh? athirah ngan sape? (penyebok sntiase)

Abdul : tah die ngan sape tah . aku pandang budak tuh bawak beg . peh!

Athirah : ayamakk . hahahah . adela .. tayah tau .
( aduhh.. once again)

------------------------------------------------------------------------------------------------


Situasi 3

=> mase da balek . g kantin luw cuz lapa

(kteowg sume ngah makan mihun sup)

Harras : athirah,aku dengar ko ade rutin harian baru?

Athirah : ha? rutin harian? mende?

Harras : ala die macam .. petang petang..kluar amek angen ngan ala ade la budak tuh . . ( ayat xabes lagi)

Miya : hahahahaha (memang gelak abes la)

Athirah : hah? aik? mane ko tau nih?? ( abes la aku)

Zahier : matt.. ngan sape mat?

Harras : tah ade la budak tuhh . ( sengihsengih)

Athirah : hahah . ko siot an matt. sape gtau ko nih??

Harras : ade la orang tuh . tah sape pulak name die.

Athirah : ala . ko nihh sape weh??

Harras : ala tah ape name die Alep kowt? eh..eh.. ter cakap pulak.

Athirah : alep? cehh. siot nye budak .

-----------------------------JENG JENG JENG--------------------------------

p/s; korang sume jangan pike laen yerk! kami hanya rakan together-gether saja .
petangpetang itu hanya skali skala . cuz bosan d rumah . if nak join,bole jek.
jom la . lagi best! ;D

No comments:

Post a Comment